اقتصاد

Oasys با غول ژاپنی TradFi SBI Holdings برای پیشبرد بازی های بلاک چین شریک می شود

Oasys با غول ژاپنی TradFi SBI Holdings برای پیشبرد بازی های بلاک چین شریک می شود

Oasys، یک پلتفرم بلاک چین متخصص در صنعت بازی، یک شراکت استراتژیک با شرکت مالی ژاپن، SBI Holdings، بر اساس خبرنامه مطبوعاتی.

این مشارکت شامل یک سرمایه گذاری مالی از سوی SBI است. هلدینگ‌ها، که برای افزایش نقدینگی توکن‌های OAS بومی Oasys و حمایت از گسترش مداوم اکوسیستم بلاک چین استفاده می‌شود.

جزئیات مالی معامله تا زمان انتشار افشا نشده است.

بازی‌های بلاک چین Triple A

Oasys قبلاً با SBI Holdings در ابتکارات مختلفی از جمله فهرست‌بندی نشانه‌های OAS در SBI VC Trade و ادغام با بازار SBINFT همکاری کرده است.

آخرین شراکت به دنبال تقویت بیشتر این روابط است و به Oasys امکان می دهد تا عملیات خود را گسترش دهد و زیرساخت مورد نیاز برای پشتیبانی از راه اندازی چندین بازی مبتنی بر بلاک چین را که قرار است اواخر امسال منتشر شود، بهبود بخشد.

این بازی ها در سال جاری توسعه یافته اند. همکاری با شرکت‌های بازی‌سازی برجسته مانند SEGA و Ubisoft، که در پلتفرم Oasys نیز به‌عنوان تایید‌کننده‌ها در پلتفرم Oasys عمل می‌کنند، در تلاش برای ایجاد بازی‌های وب ۳ “Triple A”.

انتظار می‌رود اتحاد جدید با SBI Holdings بیشتر شود. موقعیت شبکه را تثبیت می کند و به Oasys امکان می دهد از تجربه و شبکه گسترده غول TradFi در بخش های رمزنگاری و بلاک چین استفاده کند.

مدیر عامل و رئیس SBI Holdings، Yoshitaka Kitao در مورد این همکاری اظهار نظر کرد و خاطرنشان کرد که Oasys به عنوان یک شرکت امیدوارکننده قرار گرفته است. پروژه در صنعت بازی، به ویژه در آسیا. وی افزود:

“ما معتقدیم این همکاری موارد استفاده از فناوری بلاک چین را به ویژه در بخش بازی گسترش خواهد داد.”

SBI و blockchain

SBI Holdings، یک شرکت بزرگ مالی ژاپنی، چندین سال است که عمیقاً در بخش رمزنگاری و بلاک چین درگیر بوده است. غول TradFi نقش مهمی در گسترش برنامه های بلاک چین، به ویژه در خدمات مالی و بازی، از طریق مشارکت های استراتژیک و سرمایه گذاری ایفا کرده است.

تعامل این شرکت با سرمایه گذاری های اولیه در پروژه های زنجیره بلوکی برجسته مانند ریپل در سال 2016 و R3 در سال 2017. این شرکت همچنین صرافی رمزنگاری خود را توسعه داده است، SBI VC Trade، و یک پلتفرم NFT راه اندازی کرده است.

مشارکت SBI به توسعه نیز گسترش می یابد. محصولات مالی جدید، مانند صندوق های سرمایه گذاری مبتنی بر ارز دیجیتال. این شرکت اخیراً با فرانکلین تمپلتون برای ایجاد یک شرکت مدیریت صندوق ارز دیجیتال (ETF) شریک شد که نشان دهنده تعهد مداوم آن به ادغام دارایی های دیجیتال در خدمات مالی سنتی است.

در این مقاله ذکر شد

<. div class="related-articles featured list-feed">

آخرین گزارش آلفا بازار

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا